برش فلزات و غیر فلزات B1325M یک دستگاه برش لیزری CO2 همه کاره است که نه تنها می تواند مواد غیر فلزی را با لوله های لیزر CO2 برش دهد، بلکه می تواند با استفاده از O2 مواد فلزی را نیز پردازش کند معمولا در صنعت تبلیغات استفاده می شود این دستگاه می تواند حرارت کوره ایی موضعی تا ۶۰۰ درجه سانتیگراد ایجاد کند.

برش فلزات و غیر فلزات

مطالب مرتبط : 

حک فلزات و غیر فلزات

قطعه سازی خم و برش

صنعت سی ان سی و قطعه سازی


دستگاه برش فلزات و غیرفلزات

در برش فلزات و غیر فلزات هیچگونه سوختگی بر روی سطح کار و پلیسه پشت کار مشاهده نمی شود بنابراین در برش توسط اشعه لیزر، ازآنجا که اشعه به صورت کانونی می تابد، قطعات قبل و بعد از برش تغییر دمای نا محسوسی دارند در نتیجه خواص مکانیکی و فیزیکی متریال مورد استفاده حفظ می گردد.

با توجه به توان بالای منبع تولیدکننده دستگاه های لیزر سرعت بالایی برای برش لیزری قطعات دارند همچنین در تکنولوژی برش لیزر فلزات، طرح های پیچیده و نقشه های دو بعدی و هر نقشه طراحی شده توسط ابزاری مثل اتوکد و غیره به راحتی قابل پیاده سازی می باشند.

در برش لیزر فلزات بر روی قطعه ای که برش میخورد هیچگونه فشار فیزیکی اعمال نمی شود  همچنین این سری از دستگاه ها برای برش استیل نازک، استیل ضد زنگ و گالوانیزه به ضخامت (0 5 – 2) مناسب است و واضح است که این دستگاه قابلیت برش غیر فلزاتی چون اکریلیک ، چوب و غیره را دارا باشد.

از دیگر خصوصیات لیزر برش فلزات و غیر فلزات می توان به موارد زیر اشاره کرد :

حرارت عملیاتی برابر با 600 درجه سانتیگراد، 24 ساعت سرمایش در آون، 8 متر پردازش فرز و جوشکاری co2 دقیق

این سری از دستگاه مجهز به سنسور های آمریکایی، هد اتو فوکوس دقیق می باشد.

دستگاه برش فلزات

کاربرد دستگاه برش فلزات 

کاربرد در برش و حکاکی غیرفلزات (چوب ، پلکسی ، چرم ، پارچه )، صنایع تابلوسازی، تبلیغات، صنایع الکترونیک، حکاکی روی سنگ مزار، صنایع پوشاک و کیف و کفش، صنایع شیشه سازی و غیره.

دستگاه برش غیرفلزات 

دستگاه لیزر غیرفلزات چیست؟

دستگاه لیزر غیر فلزات می‌توانند روی غیرفلزات حکاکی و برش انجام دهند ولی هر کدام از دستگاه‌ها، تفاوت‌هایی از لحاظ اندازه، کیفیت، هزینه، قطعات یدکی دستگاه لیزر، سرعت عملیات، توان لیزر، ویژگی‌های مکانیکی و الکترونیکی دارند. بنابراین بهترین نتیجه کار را زمانی بدست خواهید آورد که انتخاب درست و مناسب با هدف خود داشته باشید همچنین متخصصین ما بر اساس نیازها و بودجه شما بهترین دستگاه برش فلزات و غیر فلزات تهران را به شما پیشنهاد می‌دهند تنها کافیست با متخصصین مجموعه ما تماس برقرار نمایید.

کاربرد دستگاه برش لیزر غیر فلزات

برش لیزر غیر فلزات کاربردهای بیشماری دارد. در برش لیزر غیر فلزات اجسام مانند چوب و پارچه و چرم و… با دستگاه مخصوص خود به برش های با دقت بالا میرسانیم. در ادامه به معرفی چند نمونه از این اجسام میپردازیم. با ما همراه باشید.

برش لیزر چوب

برش لیزری چوب:

یکی از متریال‌های پرکاربرد در دستگاه‌های لیزر چوب است این متریال قابلیت حکاکی و برش دارد از چوب می‌توان در دکوراسیون داخلی منازل و محیط‌های اداری، ساخت میز و وسایل چوبی، حک‌های بسیار زیبا برای ساخت تابلوهای چوبی، ساخت جعبه‌های چوبی، ساخت زیورآلات چوبی، ساخت وسایل چوبی آشپزخانه و غیره استفاده کرد.

برش لیزر کاغذ

برش لیزری کاغذ و مقوا:

از دیگر متریال‌های غیرفلز که دستگاه‌های لیزر کاغذ می‌توانند از طریق برش لیزری یا حک انواع کارت‌های تبریک مانند کارت عروسی، تولد و ولنتاین تولید کنند، کاغذ و مقوا است.

برش لیزر پلکسی

پیشنهاد مطالعه: برش لیزری کاغذ و مقوا

برش لیزری پلکسی:

پلکسی یا آکریلیک از متریال‌هایی است که انواع دستگاه‌ برش لیزری پلکسی می‌توان بدون سوختگی و دوده‌زدگی اقلام مختلف و زیبایی را با آن ساخت مانند تندیس‌های پلکسی یا ساخت پلاک پلکسی‌ها در دو نوع شفاف و مات هستند که حکاکی یا برش روی هر نوع، بسته به نوع دستگاه لیزر، متفاوت است.

برش لیزر پارچه

برش لیزری پارچه:

پارچه از دیگر متریال‌هایی است که کمتر افرادی خبر دارند که با دستگاه‌های برش لیزر غیرفلزات مانند دستگاه لیزر پارچه می‌توان آن را به تمیزی و بدون سوختگی برش داد که در تولیدات انبوه و برش‌های دقیق و ظریف روی پارچه، بهترین گزینه برش پارچه با دستگاه لیزر غیرفلزات است .

برش لیزر چرم

برش لیزری چرم:

در گذشته برش و حک طرح روی چرم از طریق سنتی انجام می‌شد اما امروزه با خرید دستگاه لیزر برش غیر فلزات مناسب می‌توان روی چرم بدون دوده، برش و حک انجام داد از کاربردهای حکاکی یا برش لیزری روی چرم می‌توان به ساخت کیف‌های زنانه و مردانه دستی یا کیف پول، ساخت کفش‌های چرمی، حکاکی چرم در دکوراسیون و وسایل نام برد.

دستگاه برش نمد

برش لیزری نمد:

نمد یکی از متریال‌های پرکاربرد و ارزان دیگری است که می‌توان با دستگاه‌های لیزر غیرفلزات محصولات زیبا و منحصربفردی مانند وسایل دکوری نمدی در منزل و پذیرایی مانند زیربشقابی ساخت از دیگر کاربردهای نمد، ساخت کیف‌های نمدی، جاسوئیچی و دمپایی نمدی در اشکال مختلف است.

کلام آخر

برای کسب اطلاعات بیشتر از خرید دستگاه برش فلزات و غیر فلزات همراه با نمونه کار قوی می توانید وارد سایت ما شوید.چا

جوش لیزری

دپارتمان برش لیزر مجموعه لیزر پارس تک