آینه ها و فلزات صیقلی که به آن ها چند وجهی نیز می گویند، سال هاست که در زمینه دکوراسیون داخلی بسیار محبوب بوده و مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل این امر زیبایی منحصر به فرد آنهاست. با استفاده از لیزر برش آینه ای و فلزات صیقلی می توانید طرح های خاصی روی این فلزات بسازید و زیبایی آن ها را چند برابر کنید. اما برش لیزری آینه و فلزات براق باید طبق اصول خاصی انجام شود که در ادامه به شما نشان خواهیم داد.

 

مطالب مرتبط:

معرفی انواع روش و نحوه برش فلزات

مزایای استفاده از برش لیزری فلزات برای ساخت قطعات فلزی

تجهیزات لیز روی چه جنس هایی ممنوع است؟

 

کاربرد دستگاه برش لیزر چیست؟

قطعا یکی از پرکاربردترین دستگاه ها در صنعت دستگاه برش لیزر است. دستگاه برش لیزری می تواند طرح های منحصر به فردی را در چند سبک ایجاد کند. بستگی به استعداد شما در طراحی و برنامه نویسی دستگاه دارد. برش لیزر شیشه و فلز براق با دستگاه برش لیزر انجام می شود. نقطه لیزر در جای خود مشخص می شود که به دلیل گرانی انواع بسیاری معمولا در گوشه قرار می گیرد. سپس طرح شما روی کاتر لیزری ظاهر می شود و دستگاه شروع به برش می کند. رنگ های زیادی در کاغذهای مختلف موجود است که می توانید بنا به سلیقه خود از آنها استفاده کنید.

ضخامت آینه ها و فلزات براق کمتر است. بنابراین می توانید قدرت دستگاه را کاهش دهید تا فشاری به لوله دستگاه وارد نشود. به طور کلی، Max Power می تواند این برگ ها را تا 50٪ برش دهد. همچنین می توانید سرعت دستگاه برش لیزر را افزایش دهید تا شاهد افزایش سرعت برش خود باشید. سرعت را با توجه به استحکام و ضخامت ورق تنظیم کنید.

از طرح های مختلف روی آینه برش لیزری و فلز براق استفاده کنید. دستگاه برش لیزر شما توانایی ارائه طرح های مختلف را دارد. پس تا حد امکان از آنها استفاده کنید و در طرح های خود تنوع ایجاد کنید. هرچه تنوع در طرح های چند استایل شما بیشتر باشد، طرفداران بیشتری خواهید داشت.

یکی از برش لیزری آینه و فلزات براق فوکوس دستگاه است

به فوکوس دستگاه توجه کنید. این فاصله بسیار مهم است و هر اپراتور باید آن را در نظر بگیرد. اگر فوکوس دستگاه به درستی تنظیم شده باشد، عملیات برش به درستی انجام می شود و اگر فوکوس بیش از حد زیاد یا کم باشد، دستگاه نمی تواند عمل برش را به درستی انجام دهد.

روش برش لیزری آینه ها و فلزات براق با تمرکز مجموعه ای از اشعه ها در یک نقطه می باشد و برش لیزری آینه و فلزات براق به این صورت انجام می شود. بسیاری از لنزها نیز این کار را انجام می دهند. این لنزها از نظر ظاهری بسیار کوچک هستند اما نقش مهمی در عملیات برش دارند. هر از چند گاهی باید لنز دستگاه را تمیز کرده و در صورت نیاز آن را تنظیم کنید.

برنامه نویسی دستگاه برش لیزری ساده اما دقیق است. اگر علاقه مند به برنامه نویسی این دستگاه هستید، حتما با استفاده از یک برنامه قدرتمند مانند Artcam این کار را انجام دهید. آرتکام مجموعه ای از امکانات را در اختیار شما قرار می دهد و در صورت تسلط بر آن می توانید برنامه ها و طرح های مختلفی بنویسید. این برنامه شامل دستگاه های برش لیزر و دستگاه های cnc می شود.

برای کار با این دستگاه به چه نکاتی باید دقت شود؟

هنگام برش لیزری آینه ها و فلزات صیقلی، اقدامات احتیاطی ایمنی را رعایت کنید. نادیده گرفتن این موارد می تواند صدمات جبران ناپذیری ایجاد کند و هزینه های پزشکی و درمانی را افزایش دهد. پیشگیری بهتر از درمان است. برنامه دستگاه برش لیزر را چندین بار بررسی کنید. همچنین جعبه کار خود را مشخص کرده و قبل از برش با لیزر بکشید. بررسی کنید که دستگاه خنک شود و سپس با آینه برش لیزر و فلزات براق ادامه دهید.

شرکت لیزر ما سرمایه گذاری هنگفتی را در زمینه گسترش فناوری سیستم های لیزری انجام داده است. برای حل مشکلاتی که در حین برش لیزری فلزات روشن با آن مواجه می شوند. شرکت ما از دستگاه برش لیزر فیبر جدید و پیشرفته برای ارائه خدمات برش لیزری استفاده می کند.

دستگاه های برش لیزر فیبر از آینه ها برای انتقال مستقیم پرتو لیزر به داخل سر از طریق کابل های فیبر نوری استفاده می کنند که باعث تثبیت پرتو و کوتاه شدن مسیر می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =