شرکت صنعتی پارس تک از سال 1370 در دوره طلایی واردات ماشین آلات صنعتی و همچنین آغاز خطوط تولیدی برخی از کارنجات و شرکت های صنعتی آغاز به کار کرده است. گروه صنعتی پارس تک به دلیل استفاده از بهترین و پیشرفته ترین ماشین های صنعتی روز دنیا در صنعت برش و فلزات و غیر فلزات شناخته شده است. همچنین این مجموعه با قیمت مناسب و منصفانه، و با افزایش سطح کیفی محصولات، بسیار موردپسند مشتریان و عموم واقع شده.

برخی از خدمات گروه صنعتی پارس تک به شرح زیر است.

1.  طراحی و مهندسی انواع قطعات و مجموعه های صنعتی

طراحی و مهندسی معکوس در اکثر کشورها کاربرد دارد. کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نیست.

از جمله خدماتی که شرکت پارس تک ارائه می‌کند، طراحی معکوس می‌باشد. زمانی که قطعه را برای مهندسی معکوس در اختیار شرکت پارس تک قرار می‌دهید، از اینکه همان قطعه به صورت با کیفیت بدست شما برسد، خالتان راحت است. همچنین در زمان هایی که قصد طراحی مجموعه صنعتی داشته باشید، مجموعه پارس تک با تکیه بر متخصصان و پیشگامان طراحی مجموعه های صنعتی، به کمک شما خواهد آمد.

2.  ارائه خدمات برش لیزر فلزات و غیر فلزات و حکاکی تخصصی و سه بعدی   

از خدمات دیگری که این مجموعه صنعتی ارائه می‌کند، برش فلزات و غیر فلزات و یا حتی حکاکی برروی آنها با روش سه بعدی است.

این عمل به وسیله بروزترین ماشین ها و برش دهنده های صنعتی صورت می‌گیرد، در نتیجه از بابت خروجی کار هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

3.  ارائه خدمات خم کاری سی ان سی تا طول 3 متر

شرکت صنعتی پارس تک در زمینه خم کاری نیز ایفای نقش می‌کند. این مجموعه با به کار گیری دستگاه های حجیم و پرقدرت پرس cnc در انجام خم کاری بهره می‌برد.

همچنین این رویه برای انواع ورق‌ها و لوله های فلزی و یا متریال های صنعتی تا طول 3متر قابل انجام است.

4.   ارائه انواع خدمات جوشکاری و آبکاری

همه می‌دانیم که در صنعت ها، اکثر قطعات به صورت تکی وارد می‌شوند و برای استفاده و یکپارچه سازی نیازمند جوشکاری هستند، از این جهت شرکت پارس تک در انجام این خدمات نیز به کمک شما می‌آید. این شرکت با استفاده از جوشکاران حرفه ای و با تجربه اقدام آماده ارائه خدمات از این قبیل است.

همچنین اگر نیاز به آبکاری داشته باشید، نیز شرکت پارس تک خدمات مشابهی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

5.  ساخت انواع جعبه ای فلزی و تابلو برق 

مجموعه صنعتی پارس تک در ساخت جعبه های فلزی نیز نقش دارد. این جعبه ها با متد های روز دنیا ساخته می‌شوند و کاملا ضد ضربه هستند و همچنین این جعبه ها دارای پایه نیز می‌باشند. به این جهت بسیاری از کسانی به این نوع جعبه ها احتیاج پیدا می‌کنند از شرکت پارس تک تهیه می‌کنند.

همچنین تابلوهای برق تولید شده توسط این شرکت نیز دارای استاندارد و گواهینامه معتبر است. به واسطه همین موضوع، می‌توانید از تابلوبرق های شرکت پارس تک، در ارتباط صحیح بین سیستم های برقی بهره ببرید.

6.   ساخت تجهیزات IT و بانکی و ساخت انواع باکس های صنعتی ، الکترونیکی ، مخابراتی ، پزشکی و لوازم خانگی

از دیگر خدمات این شرکت میتوانیم به ساخت بسیاری از تجهیزات پرکاربرد اشاره کنیم. این تجهیزات به صورت کاملا استاندارد تولید شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین زمانی که از تجیزات ساخته شده توسط شرکت پارس تک استفاده می‌کنید، خیالتان راحت است؛ که مدت زیادی برای شما خدمت خواهد کرد.

7.   مشارکت در ساخت قطعات نیروگاهی ، پتروشیمی و صنایع نفتی 

شرکت پارس تک خدماتی نیز در حوزه نفت و انرژی ها ارائه می‌کند. این خدمات از مشارکت در ساخت کارخانه تا مشارکت در ساخت قطعات مورد نیاز کارخانه متفاوت است.

همچنین اگر طراحی این نوع کارخانجات را در نظر دارید، می‌توانید با کارشناسان ما در این حوزه در ارتباط باشید!

8.   تامین مواد اولیه با قیمت مناسب

تامین مواد اولیه شرکت ها و کارخانه های تولید امری بسیار کلیدی و مهم محسوب می‌شود. از این جهت، شرکت پارس تک در این حوزه نیز نقشی بسیار مهمی ایفا می‌کند.

اگر این تامین مواد اولیه دغدغه شما هستن، دیگر نگران آن نباشید! مجموعه صنعتی پارس تک تمامی مواد اولیه مورد نیاز کارخانجات را با قیمتی مناسب و منصفانه به دست مصرف کننده می‌رساند.

جوش لیزری

دپارتمان برش لیزر مجموعه لیزر پارس تک