یکی از روش های برش غیر فلزی با استفاده از دستگاه لیزر CO2 است. با ما همراه باشید تا در مورد روش های برش مواد غیرفلزی با دستگاه CO2 صحبت کنیم.

برش دقیق و تمیز مواد غیر فلزی با استفاده از دستگاه برش CO2، یک فرآیند تخصصی  بوده و نیاز به دقت و تجهیزات ویژه دارد.

سایر خدمات شرکت لیزر پارس تک

حک فلز

جوش لیزر

عملکرد برش غیر فلزات

دستگاه‌ های برش لیزر CO2 با استفاده از یک پرتو لیزری تابیده به دی ‌اکسید کربن استفاده می ‌کنند تا مواد غیر فلزی را برش دهند. این دستگاه ‌ها به طور گسترده در صنایع مختلف برای برش و حکاکی مواد مانند چوب، پلاستیک، مواد آلی، پارچه، کاغذ، مخازن و بسیاری موارد دیگر مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

چرا از دستگاه لیزر  CO2برای برش غیر فلزات استفاده کنیم؟

کارایی و دقت بالا

برش لیزر CO2 دارای دقت بسیار بالاست و می‌ تواند اشیاء با جزئیات فرآیند های مختلف را برش دهد. این امکان به خصوص در صنایعی مانند صنایع دقیق، تولید لوازم خودرو، صنایع فلزی و الکترونیکی بسیار اهمیت دارد. با استفاده از برش لیزر می‌ توان بزرگ‌ ترین پروژه ‌های تولیدی را در زمان کوتاهی انجام دهد. در نتیجه به تولیدی ‌ها امکان می ‌دهد تا به تولید سریع و کارآمد دست یابند.

عدم تولید ظایعات هتگام برش

برش با دستگاه لیزر CO2 به عنوان یک فرآیند اتوماتیک شناخته می ‌شود. این به معنای کاهش ضایعات مواد و منابع در فرآیند تولید و محیط زیست بهتری است. در نظر داشته باشید لیزر CO2 می ‌تواند طراحی‌های پیچیده و چندبعدی را به سادگی برش دهد. این به طراحان و تولید کنند گان امکان می ‌دهد تا به طراحی‌های نوآورانه و منحصر به فرد دست یابند.

اتوماسیونی شدن کار ها

انجام برش با لیزر کمترین نیاز به دست‌کاری انسانی در مقابل روش دیگر برش سنتی دارد،. در نتیجه باعث کاهش هزینه‌ ها شده و از اشتباهات انسانی تا حد قابل ملاحظه ای جلوگیری کند. دستگاه برش CO2 سرعت تولید را افزایش می دهد.

توان لیزر CO2

توان لیزر یکی از عوامل مهم و تعیین‌کننده در دقت برش است. هرچه توان لیزر بالاتر باشد، برش دقیق ‌تر انجام می شود. انتخاب توان لیزر مناسب بر اساس نوع مواد و ضخامت آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است. پس برش مواد غیر فلزی با دستگاه لیزر CO2 راهی بسیار موثر برای برش دقیق و تمیز مواد مختلف است. دستگاه لیزر CO2 از انرژی لیزر برای برش مواد استفاده می‌کند و این فرآیند به دقت بالا و نتایج استاندارد مطابق سفارش مشتری انجام می ‌دهد.

دستگاه لیزر  CO2برای برش غیر فلزات

سفارش برش مواد غیرفلزی با دستگاه CO2

تعریف پروژه برش

ابتدا باید پروژه خود را به دقت تعریف کنید. این شامل نوع موادی که باید برش بخورند، ابعاد محصول نهایی، تعداد قطعات، ضخامت مواد و سایر مشخصات می‌ شود.

ارسال فایل مورد نیاز برای برش

فایل طراحی مورد نظر در نرم ‌افزار های طراحی کامپیوتری ایجاد می شود. این فایل باید شامل اطلاعات مربوط به مسیر برش و تنظیمات لیزر باشد.

ارتباط با مجموعه متخصص برش لیزری

حتما قبل از ارائه پروژه تحقیقی در باره جموعه متخصص در زمینه برش لیزری داشته باشید. یکی از مجموعه های معتبر در زمینه برش انواع فلزات و غیر فلزات، حکاکی انواع متریال های مختلف مجموعه لیزر پارس تک بوده که برای اطلاع از هزینه های برش لیزری و دستگاه برش CO2 با کارشناسان متخصص مجموعه در ارتباط باشید.

برش مواد غیرفلزی با دستگاه CO2

بررسی هزینه های برش بر حسب متریال مورد نظر

یکی از عوامل مهم در برش لیزری هزینه های برش است. بر اساس متریال مورد نظر خود از نظر هزینه با مجموعه ارائه کننده برش صحبت نمایید. بر حسب هزینه براورد هزینه نمایید و در ادامه صبت سفارش نمایید. در نتیجه پس از تایید، ارائه دهنده خدمات به انجام پروژه می ‌پردازد. شما ممکن است امکان نظارت بر فرآیند برش داشته و زمانی برای تحویل پروژه به مشتری گزارش می شود.

بحث امروز ما در مورد برش دقیق و تمیز مواد غیر فلزی با دستگاه  CO2 بود. یکی از مجموعه های متخصص در زمینه برش لیزری مجموعه لیزر پارس تک بوده که برای اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه برش CO2 و مشاهده کار ها و فعالیت های انجام شده مجموعه به سایت لیزر پارس تک مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + هفده =